شما بچتون و چه مدل ختنه ای کردین ک بهتر بود!

۴ پاسخ

الان دوروز ختنه کردیم با روش حلقه🥲

لیزری

به روش بخیه خیلی هم خوب بود

من فعلا ختنه نکردم ولی بچه های داداشم و آبجی ب صورت حلقه ایی بود خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی