بچه ی من ۶ کیلو بود با قد ۶۳
ولی بستگی به وزن تولد داره
خوبه ناراحت نباش
من پسرم الان ۶۲۰۰🥹
ولی دخترم ۴۹۵۰
یه چیز بگم بهت، اصلا وزن مهم نیست مهم سلامتیشونو
من میگم دخترم باربیه☺️ دوس نداره تپلی شه خیلی..
سخت نگیر.. اوکی میشه به غذا بیوفته
نسبت به وزن تولدش عالیه
دختر منم دیروز وزنش کشیدم ۶۴۰۰ بود😔🤦
هوووف وزن کمهههه
جاناا دختر باید باربی باشه😍
تنها بچه ای ک تو گهواره دیدم هم قد و قواره بچه ی منه
بچه ی شماست
از لحاظ هیکلی میگم
منم همش با خودم میگم چقد ریزه چونک اطرافیان داعم گفتن
ولی بیخیال
مهم اینک سالمه
ریز باشه سالم باشه
خیلی هم نرماله 🩷
عالیه وزنش نسبت ب وزن تولدش 🥰😍
اوخ چ ناناسه😍
عزیزم پاراکید رو چطوری به بچتون میدین منم امروز واکسن ۴ ماهگی رو زدم
عزیزمممم مبارکش باشه 🥲
خوبه ماشاالله نرماله🩷
بچه من ۶ کیلو بود دلتو نخور خیلی هم خوبه وزنش
سلام وزن تولد چقد بود عزیزم??
چ شیری میخوره عزیزم
منم همش نگران وزنشم نمیدونم چرا 🤦♀️😢
هرسری میرم بهداشت میپرسم زود وزنشو
۲ماهگی بردم ۵کیلو بود
منم امروز واکسن ۴ ماهگی رو زدم پاراکید رو شما میدونی چطوری به بچه باید داد
پسر من زد اصلا تب نکرد اذیت نشد
واکسنش سبکه
آخ خدا پسر من 12اردیبهشت واکسن داره از الان نگرانم.
عزیزم وزنش اگه کم یا زیاد باشه میگن وزن 4ماهگی باید 2برابر وزن تولد باشه
عزیزم دور واکسنش
پماد ویکس بزن اصلا چیزی متوجه نمیشه نه خودشاذیت میشه نه شما
سر واکسن دوماهگی خیلی خوب بود بچم ولی این ۴ ماهگی بچه ی سرع گریه میکرد تا دو روز اصلا حال نداشت رسما دیوانه شده بودم
تا میاد آدم ی نفسی بکشه نوبت واکسن بعدیه🥴🫠
دختر منم۶۱۰۰بود
بچه من ۶۹۰۰ بود ولی حس میکنم بچه شما انگار تپل تر نشون میده😍
قدش هم ۶۶
بسلامتی عزیزم،
وزنش و قدش نرماله نگران نباش ❤️
امیدوارم که براش راحت باشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.