ساعت ده رفتم آزمایش قند بارداری بدم گفت دیر اومدی باید هشت میومدی 😑

۶ پاسخ

خب راست گفته

اره باید زودتر بری.چون یا دو مرحله ایه یا ۳

منم دست ازپادرازتربرگشتم امروز😂😂

ساعت ۸ بری تا ۱۲ ظهر درگیری
قند ناشتا ، یک ساعته ، دو ساعته ، سه ساعته میگیرن

اره ساعت ۸ باید بری چون چند تا مرحله هست

من از اول بارداری فقط دارم ازمایش قند میدم
یبار نه هفته شربت رو خوردم و ازمایش سه مرحله ای دادم
یبار ۲۷ هفته همین ازمایش سه مرحله ای

باز الان دکتر گفت قندت بالاس باز امروز رفتم ازمایش
مزخرف تر از همشون
یبار ناشتا
ی ساعت بعد صبونه
ی ساعت بعد ناهار

سوال های مرتبط