خب راست گفته
اره باید زودتر بری.چون یا دو مرحله ایه یا ۳
منم دست ازپادرازتربرگشتم امروز😂😂
ساعت ۸ بری تا ۱۲ ظهر درگیری
قند ناشتا ، یک ساعته ، دو ساعته ، سه ساعته میگیرن
اره ساعت ۸ باید بری چون چند تا مرحله هست
من از اول بارداری فقط دارم ازمایش قند میدم
یبار نه هفته شربت رو خوردم و ازمایش سه مرحله ای دادم
یبار ۲۷ هفته همین ازمایش سه مرحله ای
باز الان دکتر گفت قندت بالاس باز امروز رفتم ازمایش
مزخرف تر از همشون
یبار ناشتا
ی ساعت بعد صبونه
ی ساعت بعد ناهار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.