۳ پاسخ

من بچم دو روز دیگه شیش ماعش میشه هنووززز میاره بالا با اینکه از پنج ماهگی بهش کمکی و شروع کردم
واقعا دیگه نمی‌دونم چکار کنم 🫡

🪅🪅شروع غذای کمکی؛
✅️یک هفته لعاب برنج .فقط لعاب برنج
✅️هفته دوم فرنی با شیر مادر یا شیر خشک
⛔️اصلا زیر یکسال از شیر گاو استفاده نشه ،شیر پاستوریزه و بسته بندی و...کلا ممنوع.
✅️هفته سوم حریره بادام
✅️هفته چهارم حریره بادام و فرنی

من واسه پسرم ۴ ماهگی شروع کردم
هیچجچچچ تاثیری رو‌ رفلاکسش نداشت هیچ تازه به همه چیز هم الرژی داشت بدتر شد

واسه دخترم‌سعی‌میکنم‌همون‌۶ ماهگی‌شروع‌کنم

اگه‌میخوای شروع کنی با پوره ی سبزیجات و میوه ها و سوپ و فرنی میتونی شروع کنی

سوال های مرتبط