۵ پاسخ

عید تموم شد دیگه دیدو بازدید چی الان😐

تو بینیش اسپری سدیم بزن و مایعات زیاد بده ب دلتم بد راه نده چیزی نمیشه

سوپ درست کن بخورن چای اویشنی چای دارچینی چیزی درست کن

حساس نباش عزیزم هرچقدر حساس باشی بدتره

من نمیرم جایی که سرماخورده باشن

سوال های مرتبط