بنظرم الان که کوچکه و متوجه نمیشه بزن تا یک دست در بیاد
موها هم زود رشد میکنه
منم پسرمو یک سالگی کامل می تراشم تا پیازچه ی مو تقویت بشه
موهای من صاف و بور بود تو بچگی ..مامانم میان میزنن موهامو و موی جدید ک در اوردم فر مشکی و وز میاد بیرون..اصلا نزن بنطرم تقویت کن ک رشدش زیاد بشه
زدن مو تاثیری در رشد ندارد
من موی دختر بزرگم رو ۹ ماهش بود زدم خیلی کم پشت و نازک بود بعد که دراومد ضخیم و فرفری دراومد خیلیم قشنگه الان ۱۷ سالشه فرفری خوشگل
موی دختر دومی رو نزدم اونم پره ولی خیلی نازک و ابریشمیه
موی پسرمو خواستم بزنم شوهرم نمیزاره 🥲
به نظرم نزن
حجم مو مربوط به ژنتیک و اینا داره
درست نمیشه من اینجا چند نفر دیدم وسط مو بلند دراومد بغلا کچل و کوتاه موند مثل پسرا
حالا فکر کن بغل بلند در بیاد وسط در نیاد چی میشه
منم در این مورد تاپیک زدم نمیدونم چیکار کنم
من پسرم ۳ ماهگی کچل کردیم خیلی راضی هستم چون وسط سرش خالی بود دور تا دور سرش مو داشت خیلی بد دیده میشد کچل کردیم یه دست همه در اومد پر دیده میشه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.