۸ پاسخ

ی فوت کوزه گری بهت بگم
توش یه گوجه بدون پوست رنده بزن
ابش عااالی میشه

اخرش زعفرون و گلاب و عرق هل بریز هیئتی میشع

گوشت رو با پیاز ک تفت میدی رب رو هم جدا تفت بده با روغن همراه لپه به خورشت اضافه کن.چوب دارچین بنداز .لیمو عمانی بنداز.نیم ساعت اخر زعفرون و گلاب و هل دم کرده میریزم عین نذری ها میشه

زعفرون اعلا و در اخر یکم گلاب ،یه گوجه رنده کن همون اول با پیاز تف بده

زعفران و چوب دارچین و یکمم گلاب در اخز

گوجه و رب با هم میزارم واسه رنگ و مزش ٫آخر سر هم زعفرون میریزم روش

تفت دادن سیر و رب
‍ لیمو عمانی خشک از اون حلقه حلقه ها حتما اضافه کن. زعفران یادت نره. اگه گوشت گوسفندیه یه ذره دارچین و هل بریز.. لپه هم حتما از قبل چند ساعت خیس خورده باشه نفخش رفته باشه

آخر کار گلاب بریز من از دارچین خوشم نمیاد خیلیا دارچین هم میزنن

سوال های مرتبط