۲ پاسخ

یعنی زایمانت سزارین میترسی یدفعه طبیعی بشه و پولت هیچی شه؟
تو قرارداد بنویس بگو اگ طبیعی شد پولم پس بده

اگه طبیعی هم باشه خودش وقتی نزدیک زایمانی میاد بالا سرت و هی بهت تمرین میده کمکت میکنه بخیه هم خودش میزنه

سوال های مرتبط