۷ پاسخ

ماما بیشتر به کار مییاد دکتر فقط بخیه رو میزنه

دکترت کیه

دکترت کیه؟؟

خیلی مهم دکتر قشنگ و مرتب بخیه میزنه
این خرج جزو خرج های واجب که انجام ندی بد ها پشیمون میشی و فایده نداره
حتما بگو دکترت بیاد

دکتر من گفت خودم واسع زایمان طبیعی از اول تا آخرش میام ۱۸ تومن
بنظرم دکتر خودش بیاد از ماما بهتره ..
چون ماماهای بیمارستان شهرما خیلی بداخلاقن من ترجیح میدم خود دکترم بیاد

خیلی خ‌وب میگیره دکتر من ۳۵ تومن میگیره

دکتر من به مریضاش گفت ۲۰ دقیقه اخر میام

سوال های مرتبط