۶ پاسخ

اگ علائم سرماخوردگی مثل ابریزش تب و ایما نداره و شیر خشک میخوره تز شیر خشکه اپا اگ علائم داره حتما ببر

اگه خودش مشکلی نداره طبیعیه،شکمشو ببند موقع خواب گرم بمونه

اگه شیر خشک میدی عادیه

اگه علائم دیگ نداره پهلوهاش سرما خورده گرم نگه دار شیرخشکم اگه میدی یه کوچولو نسبت به قبل گرمتر بده

اگه شیر خشک میدی عادیه

قطره اهن میدی؟؟چک کن گوشش شاید درد داره

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی