۴ پاسخ

سلام
اگر علائم سرماخوردگی نداره، یعنی شیرت پر جون بوده و حسابی چرب بوده که خیلی خوبه و باعث رشد بچه ات هست

گوش درد شده

واسه دختر منم چند روزه سلز سده اما شيرخشك نميدم

شیرخشک میدی

سوال های مرتبط

مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی