فک نکنم انقباض اینجوری باشه هاااا ولی بازم سعی کن استراحت کنی ببینی اروم میشه یا نه
چیزای بخور که گاز روده ومعده دفع بشه.
مثل شربت منیزیوم هیدروکساید.
آلو خیس کن بخور روزی چندتا.بعد غذات یه ربع بیست دقیقه راه برو.شکم ورومعده تو باروغن زیتون چرب کن.
یه قاشق قبل وبعد غذا روغن زیتون بخور عالیه.
خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.