من کرفس اول خوب سرخ میکنم با نمک و زرد چوبه
بعد هر وقت بخام خورشت درست کنم
مقل قورمه سبزیم درست میکنم
اما سبزی و لوبیا کم میریزم یعنی مثلا من دو نفریم ی قاشق سبزی میریزم ی مشت لوبیا
جات خالی ظهری ناهار خورشت کرفس دارم
ما ساقه هاشو جدا خورد میکنیم
برگاشم جدا یه مقدارم سبزی کرفس میگیریم قاطی میکنیم
جدا سرخشون میکنیم
پیاز سرخ میکنیم ادویه یکم رب گوجه وانار بعد گوشت تفت میدیم و سبزیو میریزیم تا بپزه
بعضیا لوبیا قرمز یا سبزی قرمه سبزیم میزنن اونم خوشمزه میشه
من خودم ک دوست ندارم ولی مامانم دریت میکنه اینجورریه
اول پیازه تفت میده بعدش گوشت میزیزه داخلش تفت میدهیکم زردچوبه فلفل یکمم رب خیلی نه
تفت ک خوردن اب جوش میزیره داخلش
بعد ساقه های کرفس ک خورد کرده با برگ هاشو ک ریز خورد شده قشنگ سرخ میکنه خوب ک سرخ شدن میریزه داخل گوشت ها همین
اگ دوست داری پیتونی لوبیا قرمز بریزس اگرم نه ک دیگه هیچی
مثل قرمه سبزی با سبزی قرمه کمتر و رب انار ترش یکی دو قاشق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.