اخه نون نرم با کره چ خاصیتی داره!!!اگه بچت رفلاکس نداره از الان نده وایسا ۶ ماهش شه
یا حداقل وایسا ۵ پر شه
نمیدونم چ عجله ای دارید
اگه میخای غذا بدی از ۴ ماهگی فقط در حد مزه کردن باشه اصلا کامل نده بزار ۶ ماه بشه بعدا عجله نکن
خیلی زوده من تازه پنج ماهگی میخوام در حد اینکه مزه بفهمه درحد نوک انگشت بهش بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.