۳ پاسخ

اخه نون نرم با کره چ خاصیتی داره!!!اگه بچت رفلاکس نداره از الان نده وایسا ۶ ماهش شه
یا حداقل وایسا ۵ پر شه
نمیدونم چ عجله ای دارید

اگه میخای غذا بدی از ۴ ماهگی فقط در حد مزه کردن باشه اصلا کامل نده بزار ۶ ماه بشه بعدا عجله نکن

خیلی زوده من تازه پنج ماهگی می‌خوام در حد اینکه مزه بفهمه درحد نوک انگشت بهش بدم

سوال های مرتبط

مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی
مامان 🌙ماهلین مامان 🌙ماهلین ۱۳ ماهگی