منم ماجان گیرم نیومد، پروبیوتیک پرچرب میدم،پسرم میخوره
خوبه بابا خوشش هم نیومد میوه ایش کن🤣🤣 سیب و موز و اینا قاطیش کن
مهم پاستوریزه بودنشه
من پاستوریزه پرچرب میدم ..
ببین ماست پرچرب میتونی بهش بدی
حالا هر مارکی باشه فرقی نداره
پروبیوتیک هم اگر باشه ک عالیه اما ضروری نیست
اگر مزش خوشش بیاد چ اشکال داره
مهم اینه پاستوریزه باشه
ولی سه راه طالقانی دوتا سوپری بززگ هست یکیش اسمش دنج یکیش چلسی
این دوتا معمولا دارن من از اینا میخرم ماجان
خوبه همین
سوال منم هست
ماستی که خودمون درست میکنیم نمیشه به نی نی داد؟!
آخه خوشمزه نیست
اگه خورد که هیچی، اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.