پسر من رفلاکس نداره ولی نفخ داره از همه چی منعم ، لبنیات ، سالاد ، حبوبات ، هندونه ، بادمجون ، برا رفلاکسم باید اینا رو حذف کنی
من هیچی نمیتونم بخورم
الان دوماهه شیر نخوردم چند روز پیش رولت خوردم پسرم خییییلی بالا میورد
پنیر ، کره ، دوغ ماست هیچییییییی
حبوبات ک اصلاااااا
کاهو خیار ، الان تو یخچال هندونه و ملون هست اصلا نمیتونم برم سمتش
دلم بادمجون میخواد نمیشه بخورم
سر سفره ترشی داریم لب نمیزنم
اصلا یه حال کثافطی ام
بادوم و بادوم زمینی
نوشابه
رفلاکس بچتون در چه حده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.