۴ پاسخ

پسر من رفلاکس نداره ولی نفخ داره از همه چی منعم ، لبنیات ، سالاد ، حبوبات ، هندونه ، بادمجون ، برا رفلاکسم باید اینا رو حذف کنی

من هیچی نمیتونم بخورم
الان دوماهه شیر نخوردم چند روز پیش رولت خوردم پسرم خییییلی بالا میورد
پنیر ، کره ، دوغ ماست هیچییییییی
حبوبات ک اصلاااااا
کاهو خیار ، الان تو یخچال هندونه و ملون هست اصلا نمیتونم برم سمتش
دلم بادمجون میخواد نمیشه بخورم
سر سفره ترشی داریم لب نمیزنم
اصلا یه حال کثافطی ام

بادوم و بادوم زمینی
نوشابه

رفلاکس بچتون در چه حده؟

سوال های مرتبط