۶ پاسخ

🚨 *خبر فوری: هشدار تخلیه ایستگاه‌های راه‌آهن* 🚨

بنابر گزارش‌های رسیده از منابع محلی و در پی تهدیدات دشمن متخاصم برای حمله به ریل‌ها و ایستگاه قطار، *هشدار تخلیه برای ایستگاه راه‌آهن تهران و خانه‌ها و مغازه‌های اطراف آن صادر شده است.* نیروهای هدایت‌کننده از شهروندان خواسته‌اند چندین محله حساس در جنوب پایتخت را هرچه سریع‌تر تخلیه کنند.

📍 *مناطق تحت هشدار تخلیه عبارتند از:*
🔸 محله راه‌آهن تهران (منطقه ۱۶)
🔸 محله جوادیه (مناطق ۱۶ و ۱۷)
🔸 بیمارستان بهارلو
🔸 ابتدای خیابان ولیعصر (عج) تا سه‌راه شوش

👏 این اقدام در اطراف بقیه ایستگاه های راه آهن کشور و مترو ها هم در حال اجراست.

⚠️ *توصیه‌های حیاتی برای شهروندان:*
🎒 وسایل ضروری و مدارک مهم خود را آماده نگه دارید.
🚫 از هرگونه تردد غیرضروری در این مسیرها جداً خودداری کنید.
📻 اخبار را تنها از مراجع رسمی و صداوسیما پیگیری کنید، زیرا هنوز نهادهای رسمی این خبر را به‌طور کامل تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

📢 *نکته مهم: بسیاری از شهروندان از نبود سیستم‌های اطلاع‌رسانی و هشداردهنده مانند: آژیر خطر، اپلیکیشن‌های هشدار موبایلی و بلندگوهای سطح شهر گلایه دارند.
این اقدام برای محافظت از جان غیرنظامیان بسیار باارزش است،
امید می‌رود دولت و حاکمیت هرچه سریع‌تر نسبت به ایمن‌سازی و ایجاد زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی حملات هوایی تصمیم‌گیری کنند.*

🙏 لطفاً این پیام را برای دوستان و آشنایان خود در این مناطق بفرستید تا هوشیار باشند.

#هشدار_تخلیه #راه_آهن #امنیت #آژیر_خطر #ایمنی_شهروندا

من داییم خیابون سهیل به سمت پل صدر میای خونش اونجا شهرداری بهشون زنگ زده گفته بهتره خونه نباشین اگر امکانش و دارین

نه همون راه اهن و قطارا اونم تا ۹ شب

من خونم نزدیک ایستگاهه درواقعا کنارایستگاه😂

باسلام،
ضمن آرزوی سلامتی تن و جان اهالی محله...
باعنایت به شرایط آماده باش درصورت بروز شرایط بحرانی تا ۴۸ساعت آینده
خواهشمند است نسبت به ابلاغ موارد ذیل به مبادی ذیربط اعم از هیئت امنا محله،  امام جماعت مساجد، مسئولین پايگاه های بسیج و مدیران مدارس اقدام فرمائید:
۱، تهیه آب، نان مواد غذایی ماندگار(کنسرو، کمپوت و...)
۲، آماده سازی وسایل برقی با قابلیت شارژ (پاوربانک، باطری، چراغ قوه و...)
۳، آماده سازی موتور برق
۴، آماده سازی مدارس، مساجد و... جهت اسکان اضطرای
۵، اعلام به ساکنین منازل موجود در حاشیه پل صدر جهت تخلیه موقت و جابجایی به سایر اماکن

باتشکر
اجتماعی-فرهنگی‌ناحیه‌‌سه

(پیامی که برای ساکنین حوالی پل صدر در منطقه ۱ ، ۳ ، ۴ ، ۵ تهران اومده)

نه اطراف ایستگاه و خود قطارا من که میگم مترو هم نباید رفت آدم احتیاط کنه بهتره

سوال های مرتبط