۴ پاسخ

ان شاءالله که درست میشه

منم دخترم کم پرخاشگرع میزنه منو یعنی ی دقیقه یجابندنیست خیلی لج بازه بردمش پاییزبردم گفتن بیش فعاله فقط ازنوع تکانشی دارو دادن ولی استفاده نکردم منتظرم ۴سال رد کنه خوب نشد منم دارو بدم خیلی سخته میدونم من شوهرم اصرارکرد دارو بدم ولی نتونستم خیلی سخته ولی کارخوبی کردی داروشروع کردی ب نفع خودشه

عزیزم ایشالا که زودی جواب بگیری

میشه علایم دقیق تر شو بگی گلم؟
ان شا الله زودی خوب بشه

سوال های مرتبط