مامانا که بچه 3ساله دارید راحت میخوابید

۵ پاسخ

الآنم خداروشکر بردیا می‌زاره بخوابم

شاهان خداروشکککککککر از وقتی ک ۲ سالکیش رو رد کرد
خیلی بهترشده
هم خوابش هم خوراکش فقط یکم شیطون و فضول شده
ولی با ی مشکل خیلی بزرگ مواجه شدمه همین از پوشک گرفتنش واااااقعا اذیتم

روزا نمیذاره بخوابم

تو این ۲۹ ماه ندیدم😔

چیههه نقشه داری برا ۳سالگی🤣

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری