قدش تولدش زیاد بوده باید از این بیشتر بود پسر من ۴۸ بود الان ۹۹ هس با وزن ۱۵
۱۵ کیلو
قد۹۳
اگه رو نموداره اوکیه
از دو سالگی تا حالا هم خوب رشد کرده
وقتی جایه نگرانیه که بچه رشدش متوقف بشه
عزیزم تهران بردیش دکتر پیش دکتر کی بردی آدرسشو میدی
نگران قد نباش پسرا یهو قد میکشن تو سن بلوغ الان اصلا مشخص نمیکنه
پسر منم قدش 89بود باید بیشتر باشع
قد تولدش چند بوده؟؟
بستگی به ژنتیک هم داره
پسر من که بردمش وزنش ۱۶ و قدش ۱۰۴ بود
چون همسرم اینا قد بلندن من خودم قدم کوتاهه
وزنش هم گفت بیشتر باید باشه چون وزن تولدش زیاد بود به نسبت اون وزنش باید بیشتر میبود
ولی در کل قد و وزنش بالاتر از نموداره همیشه
ماشالله رشدش قدش خوب بوده نسبت ب دوسالگی ولی کلا برای چکاپ دوسالگی قدش یکم کم بوده
قد ژنتیکی .. قد تولدش چقدر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.