۸ پاسخ

حالا نگیری چی میشه؟ بزار ببینیم چی ب سرمون میاد وقت براتولد زیاده🤕

تولد پسر منم بیستومه🥲کیک سفارش دادم ساعت دو روز بیستم

تولد پسر های من اردیبهشت اگه برق نباش اصلا مگه میشه کیک درست کرد🥺🫠

اصلا تولد رام مهم نیس فقط اتلیه و عکس اگه همکاري کنه

هنوز کیک هم سفارش ندادم 😑

تولد پسر منم بیستم 🫠

تولد دختر من ۲۱ هست من میخوام بیستم بگیرم😅
ان‌شالله که چیزی نمیشه

کی تولدشه؟

سوال های مرتبط

مامان ماهان و نیکان مامان ماهان و نیکان ۲ سالگی