حالا نگیری چی میشه؟ بزار ببینیم چی ب سرمون میاد وقت براتولد زیاده🤕
تولد پسر منم بیستومه🥲کیک سفارش دادم ساعت دو روز بیستم
تولد پسر های من اردیبهشت اگه برق نباش اصلا مگه میشه کیک درست کرد🥺🫠
اصلا تولد رام مهم نیس فقط اتلیه و عکس اگه همکاري کنه
هنوز کیک هم سفارش ندادم 😑
تولد پسر منم بیستم 🫠
تولد دختر من ۲۱ هست من میخوام بیستم بگیرم😅
انشالله که چیزی نمیشه
کی تولدشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.