بچها کسی توی دوران بارداری عکس از دندون گرفته ؟

۸ پاسخ

ولی دکتر فقط از اون دندونی که مشکل داره باید عکس بده که زود تموم شه

برای من هفته 22فک کنم.. اورژانسی باید دندون درست میکردم. با لباس سربی ضد اشعه عکس گرفتن

آره من از یه دندون گرفتم،لباس مخصوص تنت میکنن نگران نباش، فقط ۳ ماه دوم مجازه

۳ ماه دوم با پوشیدن لباس سربی ضد اشعه میتونی انجام بدی اونم اگه خیلی واجب باشه

بدون عکس درستش کن

نه نرید لطفا اونا خطر ناکه بچه ناقص میشه

منکه قراره برم پر کنم و عصب کشی
درد دارم

رادیولوژی ضرر داره اشعه ایکسه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🦋 مامان تو دلی 🦋 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان ‌‌‌‌نامشخص مامان ‌‌‌‌نامشخص هفته نوزدهم بارداری