😒😑من تا اخر زایمانم فقط هندونه میخوردم تازه زود رس ک هیچ دیر رسم شد 😂خرافاته باور نکن عزیزم بخور اما درحد اندازه بخور
سلام خوبی میشه بگی لکه بینیت چجوری خوب شد من عین شمام دارم دیوونه میشم توروخدا جواب بده
نه بابا، فقط بدیش اینه باید کنار دسشویی بخوابی😂
نبابا
نه بخور نوش جونت
😂اکر اینجوری بود حالا زایمان کرده بودم، من ویارم همش هندونه است
من از اول بارداری تا الان خوردم خداروشکر مشکلی پیش نیومده کی گفته!؟؟
نه بابا چه ربطی داره
🫤🫤🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.