خانم آزمایش خون nt هستش خوبه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

اره خوبه. احتمال خیلی زیادم نینی دختره😍

خوبه عزیزم

زده ریسک پایین

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🌸💓 مامان فندوق 🌸💓 هفته پانزدهم بارداری
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان juju مامان juju هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایمان مامان ایمان ۲ ماهگی