۶ پاسخ

مال منم سفالیکه دکترم هزینه نامه نگرفت ازم

دکتر من به ربع سکه میگیره🫤

مال من که 10میلیون دکتر میگیره نامه میده
بیمارستان هم 60میلیون میگیره

اره من خودم سزارین اختیاری هستم پول بدی همه کار میکنن

پول بدی اره

پول بدی همه کاری میکنن.

سوال های مرتبط