۴ پاسخ

سیته تو ول میکنه سعی کن کمتر شیشه بهش بدی شیر خشک شیرین تراز سینه هس بخاطر همین شیرخشک بیشتر دوست داره

هم بخاطر مزه ی شیرخشک و هم اینکه راحتتر شیر میخورن

هردو، الان مال من عادت کرده 🥴

هر دو

سوال های مرتبط