۸ پاسخ

اینم از نیم رخ

تصویر

اینم بینیم از روبرو

تصویر

میگن خیلی درد داره.
هنوز زوده که بخواد کورتون بزنه!!!!!!
من تو اسفند عمل کردم دکترم گفت هنوز کلی ورم داره ماه دیگه بیا معاینه کنم

من زدم چیزی نشد حتما ورمت زیاده

من‌ دو بار تزریق کردم.چیزیم نشد

ورمت زیاده؟

میگن خوب نیست ک

کورتون چرا؟؟

سوال های مرتبط