اینم از نیم رخ
اینم بینیم از روبرو
میگن خیلی درد داره.
هنوز زوده که بخواد کورتون بزنه!!!!!!
من تو اسفند عمل کردم دکترم گفت هنوز کلی ورم داره ماه دیگه بیا معاینه کنم
من زدم چیزی نشد حتما ورمت زیاده
من دو بار تزریق کردم.چیزیم نشد
ورمت زیاده؟
میگن خوب نیست ک
کورتون چرا؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.