دختر منم همینه پیش کسی هم نمیمونه پیرم درومده
اضطراب جداییه عزیزم
دور از شما نمیتونه
یغلت بهش آرامش میده
بغلی شدن معنا نداره تا دو سالگیش موظفیم برای ایجاد دلبستگی ایمن، هرچقدر بغل خواست بهش بدیم
پسر منم همینجوریه اصن پایین نمیخابه همش میگه بغلم کن خودشو میچسبونه بهم من برم بیرون تا حمومی جایی انقد گریه میکنه تا برم پیشش🥲😂
نه اضطراب جدایی یعنی بخواد ازت جدا شه مثلا بره مهد که تو نباشی جاش
دختر منم اینجوری شده
فکر کنم اضطراب جداییه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.