۵ پاسخ

اگ سزارین باشی موقع عمل بازمیکنن اگه نه ۳۶هفته تومطب بازمیکنن کلاپنج دقم کارنداره یکم دردداره بیهوشیم نداره

طبیعی چند هفته قبل بخیرو میکشن تو مطب بیهوشی نداره سزارینم موقع عمله

نه بیهوشی نمیخواد احتمالا یکی دوهفته قبل زایمان داخل مطب باز میکنه دکتر درحد بخیه کشیدنه

من تجربه ای ندارم ولی اینجور ک شنیدم طبیعی یکی دو هفته زودتر تو مطب باز میکنه
سزارین قبل عمل
ولی بیهوشی نداره کشیدن بخیه

فکر کنم موقع زایمان باز میکنن 😌

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد