۴ پاسخ

بگو از سالی که اقدام کردیم تا سالی که باردار شدیم چیا که نخوردیم 😅💔

اسید فولیک و ویتامین د

فولیک اسید خوردم ۱ و ۳ اسفند اقدام کردم که میشد ۱۵ و ۱۷ چرخه ام و ۱۳ اسفند پریود شدم دو روز جلوتر از موعود و الان ۵ هفته باردارم🥲❤️

فولیک اسید

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری