۳ پاسخ

انشالله دیگه دفع میشه

آره کاش برات ساکشن کنن منم ۱ماه جنین مرده تو شکمم بود باز نمیشد دهانه رحمم تو اسفند آخر سر ساکشن شدم الان ولی بقایا کیست دارم

لخته میاد پس داری کمکم دفع می‌کنی نگران نباش فقط راه برو که زودتر دفع کنی

سوال های مرتبط

مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری