اگه خوب نشد حتما زخم شده ببرش بیمارستان علوی یا نیکوکاری بخش اورژانس دارو میدن بدون نوبتم هس
حتما ببر چشم پزشک پسر منم انگشتشو کرد تو چشمم قرنیه چشمم آسیب دید نه چشمم قرمز شده بود نه با چشم مشخص بود با دستگاه نگاه کردو دارو داد
حتما ببر ممکنه قرنیه شو زخم کرده باشی دخترمنم ناخنش زد تو چشمم قرنیه ام زخم شد پانسمان کردم تاخوب شد اون الان خیلی درد داره یه دردی مثل اینه کیه مشت شن ریختن تو چشم...
طفلک ببرش حتما یک قطره شستشویی چیزی بده
چشمش درد گرفته طفلی
اگ شیر داری خودت یکم بریز توش .چایی هم خوبه بریزی داخل چشمش . متخصص پسرم گفته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.