دخملم بستری شد☹️🥺💔

تصویر
۴ پاسخ

خدا بد نده چرا

خدا بد نده عزیزم ایشالله زودی خوب بشه

وای منم نیم ساعت دیگه دارم میرم دکتر امکان داره بستری بشه😭

چراااا

سوال های مرتبط

مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی
مامان "هيلا🍊 مامان "هيلا🍊 ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۷ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۴ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی
مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان مه‌ یاس🌸 مامان مه‌ یاس🌸 ۱۰ ماهگی