۳ پاسخ

بعید می‌دونم بشه چون قبلاً از زایمان دادم گفته بود نباید سینه ها تحرک بشه

من دكتر ميخواست برام بنويسه وقتي ديد شيردهي دارم گفت نميشه بنويسم چون درست نيست مربوط به هورمون شيردهيه

تو شبردهی پرولاکتین کلا بالاس

سوال های مرتبط