اگه عین من مامان اولی هستی و ذوق کوچولوت رو داری و بابت هرعلائمی نگرانی داری و نمیدونی چی بخوری یا حوصله نداری دم به دقیقه به دکتر زنگ بزنی بنظرم میتونه خوب باشه
ولی خب برای امتحان یه ماهه اش رو بخر ببین راضی هستی یا نه
من ماه به ماه میخرم بنظرم خوبه
اره خوبه
من یکساله خریدم
واقعا به درد میخوره
انقدر چیز خاصی نمیگه مثلا مبگه این هفته کجا بچه رشد کرده از این حرفا حالا چی بخوری بهتره اکا اون هر هفته ۱ بار چیز خاصی نیست به نظرم
بنظرم ک خوبه.یه ماه بخر قیمتی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.