اشتراک گهواره بخرم ارزش داره؟

۵ پاسخ

اگه عین من مامان اولی هستی و ذوق کوچولوت رو داری و بابت هرعلائمی نگرانی داری و نمیدونی چی بخوری یا حوصله نداری دم به دقیقه به دکتر زنگ بزنی بنظرم میتونه خوب باشه
ولی خب برای امتحان یه ماهه اش رو بخر ببین راضی هستی یا نه

من ماه به ماه میخرم بنظرم خوبه

اره خوبه
من یکساله خریدم
واقعا به درد میخوره

انقدر چیز خاصی نمیگه مثلا مبگه این هفته کجا بچه رشد کرده از این حرفا حالا چی بخوری بهتره اکا اون هر هفته ۱ بار چیز خاصی نیست به نظرم

بنظرم ک خوبه.یه ماه بخر قیمتی نداره

سوال های مرتبط

مامان بچم مامان بچم هفته چهاردهم بارداری
مامان Homayoon مامان Homayoon هفته یازدهم بارداری
مامان آریا و تو دلیم مامان آریا و تو دلیم ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه های من مامان جوجه های من هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوانه🌱 مامان جوانه🌱 هفته بیست‌ویکم بارداری