من نوشابه 🤣🤣ب زور خوردم اگر گاز نداشت خیلی میخوردم متنفرم از کاز نوشابع
نوشابه فانتا بگیر دکتر بهم گف
نوشابه
مایعات باشه خب زودتر جذب میشه و بچه رو فعال میکنه حالا هر مایعات شیرینی که میلت میکشه
آبمیوه ،رانی ،نوشابه
چیز شیرین باقلوا
چی شد نوبتت نشد؟
نوشابع و بستنی
من از استرسی ک دکتره بهم داد همچی خوردم تو ۱۰ دقیقه 🤣رانی ،شکلات ،نوشابه😑🤣
من رانی خوردم
بامعده خالی نرو وقتی چیزی خوردی بعدش یه چیز شیرین بخور
بچه های من ب بستنی واکنش نشون میدادن بستنی بخور نوشابه ابمیوه ی چیز شیرین ک خودت میخای
شکلات،بستنی
من انجیر و آبمیوه خوردم
دکتر به من میگفت نوشابه یا انرژی زا بخور هر وقت میای سونو
کمپوت گلابی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.