دوستای خوبم بگید چی بخورم قبل سنو که خوب تکون بخوره ؟

۱۵ پاسخ

من نوشابه 🤣🤣ب زور خوردم اگر گاز نداشت خیلی میخوردم متنفرم از کاز نوشابع

نوشابه فانتا بگیر دکتر بهم گف

نوشابه

مایعات باشه خب زودتر جذب میشه و بچه رو فعال میکنه حالا هر مایعات شیرینی که میلت میکشه
آبمیوه ،رانی ،نوشابه

چیز شیرین باقلوا

چی شد نوبتت نشد؟

نوشابع و بستنی

من از استرسی ک دکتره بهم داد همچی خوردم تو ۱۰ دقیقه 🤣رانی ،شکلات ،نوشابه😑🤣

من رانی خوردم

بامعده خالی نرو وقتی چیزی خوردی بعدش یه چیز شیرین بخور

بچه های من ب بستنی واکنش نشون میدادن بستنی بخور نوشابه ابمیوه ی چیز شیرین ک خودت میخای

شکلات،بستنی

من انجیر و آبمیوه خوردم

دکتر به من میگفت نوشابه یا انرژی زا بخور هر وقت میای سونو

کمپوت گلابی

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری