۲۵ پاسخ

خوشمزس که

کاکایوش ک خوبه وانیلشو نخوردی ببینی چه بر معده ادم میاره

نخور بجاش حبوبات و گوشت و تخم مرغ آب پز و آجیل بخور

من وانیلیش گرفتم خیلی بعد بود از بوش متنفرم اصلا نتونستم بخورم

دس رو دلم نزار خواهر سومین قوطی دارم تموم میکنم باز کاکائو خوبه اصلا توتفرنگی وانیلی اینا نخریا اونا گوه تره🤢🤢

عزیزم شکر بزاری زیاد با شیر قاطی کنی بزاری یخچال سرد سرد بشه همون شیر کاکائو میشه 😐

من خیلی بدخورم تشنه نباشم کسی اب پیشم بخوره حالت تهوع میگیرم بالا میارم ولی وانیلیش با با اب گرم خوبه

با شیر بخور

وای دقیقا مزه زهرمار میده خییلی بده خیلیا اینجا می گفتن خیلی خوشمزه اس و فلان منم به دکترم گفت برام بنویس الان مثل چی پشیمونم 😐

وای خیلی چندشه منم نمیخورم اصلا حتی یک لیوان حس میکنم داری شیر خشم میخوری

با شیر که خوشمزه اس

من تا الان ۶تا قوطی خپردم ولی موزیش

با شیر چی؟ همینقدر مضخرفه؟

حق داری گند میکنه واقعاااا من کلا یکبار خوردم اونم کلی اوق زدم دیگه نخوردم

طعم موزیش‌ بدتره فقط به زور میخورم

😂من با قند میخورم خوشمزه میشه سرد قبلا میخوردم الان ولرم میخورم🤦🏻‍♀️😂

واقعا 😲من فک میکردم طعمش خوبه
من نخوردم

وانیلیش افتضاحه😪😪😪😪

لیدی میله؟🤢🤢

واقعا حق داری من با طعم وانیل شو میخورم خیلی بد مزس
معذرت می‌خوام مزه عن میده🤣🤣🤣🤢🤢🤢🤮

منم ده دفعه عوق میزنم تا از گلوم پایین میره🤢

چیه لیدی میله

لیدی میله؟🤢🤢

من تا الان دوتا خوردم 😐

🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد