سلام خانوما سزارین با بی حسی هم بعدش سردرد میگیری یا نه

۴ پاسخ

این بچه سوم گفتم بی حسی بزنم

بی حسی نه اماواسه بچه دوم بیهوشی کامل انجام دادن بدجورحالت تهوع وسردردداشتم

تكون نخوري نميگيري من تكون نخوردم حتي بچمم درست نديدم اصلا چه شكلي هست بعد چند ساعت با خيال راحت پاشدم كافي خوردم

سرتو اصلا نبابد تکون بدی

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی