۷ پاسخ

عزیزم منم دورودی ام ، دورود میخام زایمان کنم
شما پیش کی زایمان میکنید ؟

منم همینم عزیزم
رو رفتار و اخلاق همه حساس شدم
از خودم بدم میاد
کلا ی طوریم عجیب😕

من همش گریه‌م میگیره، مخصوصاً وقتایی که پروژسترون تزریق میکنم، دیشب بچم چند ساعت تکون نخورد انقدر گریه کردم هنوز چشمام میسوزه

منم از اول بارداری اینجوری شدم کلی ام فکر خیال میکردم گریه میکردم الان برام طبیعی شده سرخودمو گرم میکنم

عزیزم دکترتون تو دورود کیه

همه همینه ا‌وضاعمون

فک میکنم ایناهم عوارض بارداری باشه من ک از وسواس رد کردم اوضام خیلی داغونه 🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد