۸ پاسخ

سخترین و بدترین دوره همین بارداریه چون همش استرس اضطراب وسواس حساسیت بیش از حد داری از خودش شیرینترم نیست

خیلی اخلاقم افتضاح شده خیلی

دقیقا منم همینطوریم خیلی اذیت میشم اینجوری
بنده خدا شوهرمم چیزی نمیگه بامن مدارا میکنه دلم براش میسوزه🥲

منم اینجوری بودم دارم قرص سر ترالین میخورم

من وسواس گرفتم همش میخام همه جا رو تمییز کنم.غذا درست کنم

من همش گریه میکنم🤣

منم اینجوری شدم خیلیم ناراحتم ازاین موضوع

منم دقیقا اشکمم ک هیچی ب سه نرسیده میریزه اصلا نمیتونم کنترلشون کنم اگه ناراحت شم

سوال های مرتبط