من الان یک کوچولو بهترم روزای اول دستگیره در و میدیم باهاش گریه میکردم مادرم و میدیدم گریه میکردم ک اگر خدای نکرده بمیره من چیکار کنم برادر زادمو میدیم گریه میکردم کسی باهام حرف میزد گریه میکردم خیلی وضع بدی بود الان باز عصبی شدم شوهرم تا چیزی میگ سری داد میزنم سرش فوش میدم 😑😂
منم این طوری بودم همش گریه بعد که گریه هامو میکردم انوقت یادم میومد برا بچه بترسم گریه نکنم 😆 الانم همونجورم ولی کمتر شده
منممممم
واي منم
ديروز ب شوهرم يچي گفتم بخره بنده خدا چون شب دير رسيد نشد بخره نشستم گريه كردم مونده بود چيكار كنه🤣
خودت به خودت حس خوب بده
بگو اصلا هم اینطوری نیست حالا امروز یکم خسته بودم فردا بهتر میشم
هرچی شادتر باشی بعدا که به دنیا بیاد هم شادتری
اون به یه مامان پر انرژی نیاز داره
منمممممممم بعضی وقتا به خودم میگم چقد بداخلاق و سگم 😑
منم همینجوری هستم
مثل من شدی مخصوصا نسبت به شوهرم
منم🥲🥲🥲
منمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.