۶ پاسخ

منکه هنوز نرفتم دکتر ننوشته

چقد خوب ک هیچی ورم نداری

چرا اینقدر دیر میری

من که امروز رفتم ۱۷۹۰ بود تو سی هفته

ایییییی یادش بخیر چه استرسی داشتم وزنش خوب باشه ریزه میزه نباشه

مثبت فکر کن ایشالا که سلامته با یه وزن عالی😍

سوال های مرتبط