میشه از تجربه ختنه کردن ک بگین استرس دارم

۳ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش فقط ۵ شیش ساعت اول درد دارن اونم استامینوفن میدی وقتی اولین جیش رو میکنه گریه میکنه بقیش حله بنظرم خیلی از اون چیزی که فکر میکردم آسون تر بود

نگران نباش من دیونه بودم برا ختنه پریروز انجام دادم همون سختیش ۴،۵ ساعت اول اصلا استرس نگیر ،الان خوبه ببر من ک دیر تر بردم از ترس تو سریع برو

اصلا استرس نداشته باش.فقط روز اول یکم اذیت میکنه.ازش واسه خودت غول نساز.

سوال های مرتبط

مامان آریل کوچولو💎 مامان آریل کوچولو💎 ۲ ماهگی