۴ پاسخ

همون اول موقع عمل خیلی گریه میکنن و بعدش که می‌خوام برای بار اول جیش کنن بعدش دیگه بچه ها درد ندارن استامینوفن هم که میدی میخوابن خیلی زود میگذره و خوب میشن استرس نداشته باش

جیش اول خیلی گریه کرد پسرم
بعد کم کم اروم شد

پسر من بعد ختنه موقع برگشتن‌تو ماشین جیش کرد اونو خیلی خیلی گریه کرد بعدش کم کم بهتر شد فرداش دیگه خوب بود کلا

استرس نداشته باش فقط روز اول سخته اونم‌بخاطر گریه بچته‌ وگرنه‌بقیش راحته

سوال های مرتبط