واقعا ؟
هر چند بعد چن وقت با مهمات بیشتر باز بهمون حمله میکنه آتش بس کردنشونم برامون ترسناکه خدا خیرتون نده کله زرد ع. نی
۴۷ساله مذاکره ان بیخیال بعد باز میزنن☹️
خیلی سالع قرار مذاکره کنن .اگه اونا بخوان مذاکره انجام بشه مسیولین ما نمیخوان
ر ی د م تو این مذاکره کردنشون
فقط ۴۷ ساله استرس انداختن به جون مردم
مذاکره چی اخه
آره ولی گفته کافی نبوده برامون
47سال تو کابوس زدنش بودیم حالا زده بازم بشه میزنه
امیدوارم برق نزنه فقط واقعا دارم سکته میکنم ازفکرش
انشاالله همینطور باشه
برعکسشو که تو کانالا خبری میگن
۳۰ ساله میگن موافقت آمیز بوده
بیار ناپلئونی رِ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.