هچیی دیگه میزن🙃خووشبحااال اونایی ک صداش میکرد عمو تراامپ بیا بزن😅
ایرانم رستاخیز داره از اتم بدتر بزنه اینام میزنن کره شمالی هم گفته اگه اتم بزنه اونم میزنه با اتم ترامپ زر زیاد میزنه
خدا لعنتش کنه
خدا لعنتش کنه الهی😭😭 مردوم بیچاره😞
نمیدونم چرا نسبت به اینکه از واژه تمدن استفاده کرده یه حس دیگ دارم
چرا نگفت رژیم چرا نگفت حکومت 😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.