اين استرسي كه به ما مردم بيگناه داره ميده از تخم چشماش بزنه بيرون 😒
بعدش گفت ۴۷,سال اخاذی و فساد پایان خواهد یافت... منظورش ج ا ...😐
اول اینکه دست و پا زدنش ینی عین خر توگل گیر کرده عیچ غلطی ام نمیتونه بکنه از اخبار دوری کنید الان هیچ تاثیری جز اسرس نداره اروم باشید و به زندگیتون برسید هراتفاقی که قرار باشه بیوفته میوفته
الکی خوتتونو اذیت نکنید
مردیکه حر وم زاده. الهی امشب بمی ری ...
چرا ولمون نمیکنی حر وم لقمه...
من امشب بگن جنگ هم تموم شده یه افسردگی عمیق گرفتم
انشالله چیزی نیست این روبیکا کلا خبراش دروغ فقط میخواد ب مردم استرس بده شایعس توجه نکن
نهایتا تخم ها ی. پسرمو بخوره
فقط داره جنگ روانی راه میندازه کاری ک سران ما اصلا نمیدونن چیه /:
ممکنه به امکان تاریخی
مثل تخت جمشید
میدون نقش جهان
و یا کاخهای داخل تهران بزنه
چون اینجوریه که فرهنگ و تمدن از بین میره
خدایا این دلقک و امثالشو به جهنم راهنمایی کن🙏🙏🙏🙏
وای خدا چرت و پرت میگن چه ب م ب اتمی اگه قراره بزنه پس چرا گفتن برید دم نیروگاه ها جمع بشید کلا مردم خ ر فرض کردن
عزیزم فکرتو سمت اون نبر،اکه بزنه چندتا استان و میتونه بزنه؟؟کره شمالی به ایران سر دادن هسته ای چراغ سبز نشون داده،اون موقع اسراییل سلولی ازش نمیمونه،بخاطر اسراییل هم شده فکر نکنم همچین غلطی کنه
بنظرم جاهای تاریخی و برج میلاد و ازادی و حمله زمینی محتمل تره
خبرای روبیکا خیلی اغراق میکنه اینجورم نیست ک میگن
من از صبح چن جا دیدم که قراره بمب اتم بزنه،کاش بزنه راحت شیم مثلا الان داریم زندگی میکنیم؟
فکرتو سمت اون نبر
نمیتونه چنین کاری بکنه
احتمالن بمب اتم بزنه همه شربت شهادت بنوشیم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.