وای تو بارداری هیچی بدتر از عطسه نیس

۶ پاسخ

مخصوصا بعد غذا

عطسه و سرفه تو خواب نصف شب خیلی بد و دردناکه

من سر پسرم بعداز سزارین عطسه کردم کف بیمارستان از درد نشسته بودم گریه میکردم
چون پسرم بستری بود تا ۱۰ روز همش تو بیمارستان بودم

بارداری که هیچ فکرشو بکن سزارین بشی بعد هی عطسه کنی😐

از عطسه بیشتر سرفه های تموم نشدنیه مخصوصا وقتی سرکلاژی😔

آخ گفتی. سرویس شدم از اول بارداری

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلای مامان نیلای هفته سی‌ویکم بارداری