مخصوصا بعد غذا
عطسه و سرفه تو خواب نصف شب خیلی بد و دردناکه
من سر پسرم بعداز سزارین عطسه کردم کف بیمارستان از درد نشسته بودم گریه میکردم
چون پسرم بستری بود تا ۱۰ روز همش تو بیمارستان بودم
بارداری که هیچ فکرشو بکن سزارین بشی بعد هی عطسه کنی😐
از عطسه بیشتر سرفه های تموم نشدنیه مخصوصا وقتی سرکلاژی😔
آخ گفتی. سرویس شدم از اول بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.