۱۱ پاسخ

اوه چطور حال رقص داری

بچه حال میکنه

بااین اوضاع چطور حال رقص داری؟

من دوران بارداری میزاشتم یه کم قر میدادم الان دخترم یه اهنگ صداش میاد میبینی داره غذا میخوره همونجوری نشسته کمرو قر میده 🤣🤣🤣

چه روحیه خوبی داری ماشاالله

منم همش خوابم برا بچه ضرر نداره🤣🤣 گمونم بچه م به دنیا بیاد همش خوابه بچه تو هم شاد و بیدار😅

نه خردادیان میدی بیرون خخخ

انرژی میگیری ولی مواظب باش فشار بهت نیاد زایمان کنی

نه فقط بچت قرتی میشه همین😂😂

افرین به انرژیت 👍 کار خوبی میکنی

وای نه چرا ضرر داشته باشه اتفاقا خیلیییی هم خوبه که اینقد روحیه ات خوبه و رو بچه نازتم تاثیر خوب میزاره

سوال های مرتبط