من نه سوزش معده دارم ن هیچی یعنی بچم مو ندار؟؟

۱۲ پاسخ

سلام ..شما واکسن تو هفته 24 بارداری تزریق کردید ..یا کلا تو دوران بارداری تزریق کردید

من برای دوتا پسر اولم سوزش معده داشتم،همه میگفتن مو داره ،بدنیا اومدن کچل

ربطی نداره منم نداشتم ولی دخترم با کلی مو بدنیا اومد

نه عزیزم اصلا ربطی نداره،وگرنه بچه من باید کلا مو به دنیا بیاد😂😉

منم نداشتم فک کنم بچم کچل باشه 😂

نه دیگه بچت کچله🤣
خوش شانس روزگاری برو خداتو شکر کن من هنوزم هر روز صبح باید اسید معده امو بالا بیارم

منم ندارم بعدشم بچم سفالیکه اگه مو داشت هم چ ربطی ب معده داره ک بسوزه اون سرش زیر شکمه ک

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

ربطی نداره بنظرم

عزیزم مو ربطی نداره به این موضوع
این به افکار قدیمی بوده که میگن
از نظر علمی بچه که بزرگ تر میشه و سمت معده جا تنگ تر میشه غذا خیلی سخت تر هضم میشه برای همین سوزش معده میگیره ادم

نه عزیزم مو ربطی به سوزش معده نداره من هردوتا بچه هام مو داشتن سوزش معده نداشتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد